Agent

oom agent

Mevrouw ik zou ff naar buiten rennen als ik u was, u krijgt zo een bekeuring, agenten staan er al. Ach joh, lagaan, ik zag ze al, ik wil afrekenen graag. Nee ik wacht wel mevrouw, ga even kijken dan, als u snel bent… Ik snel, eind van de week, vrijdagmiddag na 17.00 uur? Joh, ik sta er al een hele minuut en dat mag niet en dat weet ik en misschien wordt oom agent er wel heel erg gelukkig van mij een bon te geven, geef mij die tas en ik wil graag pinnen. Thanks fijne avond doei.

Mevrouw is dit uw auto? Ja. Ik geef u een waarschuwing. Oh vertel. U mag hier niet staan. Dat weet ik, het was een gokje (wat ben jij lelijk zeg, je kleurt voor geen meter bij m’n aura, ik parkeer 1 tel mijn auto en zag je echt heus wel in de etalage direct vanaf de overkant naar mijn auto sprinten treurwilg!!!) niet handig van mij meneer, ik heb de hele dag al zin in sushi en heb geen jas aan, dacht gokje en weer door (luister snor, vanmorgen scheen de zon nog, nu is het t*ring koud en weekend en heb ik honger en ik vind dat je ook echt veel teveel gouden voortanden in je mond hebt om die pet serieus te kunnen nemen…jij…jij….burp…pardon).

Ik geef u een waarschuwing. Voor wat nu? Uh…uh… nee dit is dezelfde maar de volgende keer krijgt u een bekeuring (lekker voor je krijg jij van mij een cursus wassen op 60 graden, persoonlijke hygiëne en articuleren zonder speeksel, strontvlieg)! Nou top van jullie erg bedankt, ik heb zo’n trek en ga er maar weer snel vandoor, stom van me, het was een gokje en ik zal het nooit meer doen (ksssjt scheer je weg idioot en neem je brother from another mother mee suckerrr)!

Soms zit het mee…fijn weekend!!

Leave a Reply

