AN NE just 40

Wil jij voor ons bloggen Anne? Wij zijn gestart met http://www.just40.nl en je past bijna (39 jaar) helemaal in het profiel! Humor, zelfspot, jouw openheid, herkenbaarheid, het leest zo lekker weg. Oké doen we, lijkt me superleuk! Alleen nog even het volgende Marlène…
Allereerst gefeliciteerd met jullie prachtige website! Wat ziet het er mooi uit, goed gedaan zeg! Tof idee en wat een prachtige uitstraling. Alleen voordat ik AN NE de wereld in slinger via jullie website: tegenwoordig willen wij (vrouwen) allemaal die leuke vriendin, goede moeder, fijne echtgenoot, succesvolle werknemer zijn echter…………………….ik heel erg niet!
Ik ben daar totaal niet mee bezig, ik heb er geen ruimte voor in mijn hoofd, wat een gedoe en ook zó geen tijd voor…daarom twijfel ik of ik wel in jullie plaatje pas als blogger. Sinds jaar en dag wil ik alleen maar uhm…zijn. Het interesseert mij (afgezien van een werkdag) zeer weinig hoe mijn haar zit ik draag alleen mascara en vandaag zijn mijn nagels toevallig knallierood, maar vaak zijn ze eenvoudig (wel keiverzorgd!) kort en zachtroze, lippenstift heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt, oogschaduw ook niet en wie heeft de eyeliner bedacht? Amy Winehouse stond het allemachtig prachtig! Maar verder zie ik vooral heel veel net-niet-gelukt-pogingen om mij heen. Ik heb geen kinderen en die wil ik ook niet, ik geef niets om trends, wil niet zien en gezien worden en indien mijn werkgever mij niet meer leuk vind dan zoek ik een andere…begrijp je?
Kort gezegd geniet ik een simple life. Hierin gebeurt waanzinnig veel moois, verwar mij niet met een (onverzorgde) kluizenaar. In de loop der jaren ontmoet ik gelukkig steeds meer mensen van mijn planeet, die blij worden van bijna niets. Ik had vanmorgen nog enorm de slappe lach met mijn zus om………..dus dat. Mensen die mij kennen weten dat ik een sucker ben als het om de liefde gaat, alles is energie, te nuchter om te zweven en mijn god is de leukste, is met zijn tijd meegegaan en hij stuurt de gekste dingen op mijn pad, read all about it!
Jouw vraag te bloggen kwam ook niet voor niets uit het universum vallen, mijn beste vriend ging dood, ik wilde meer gaan schrijven, met mijn extra tijd over (mijn beste vriend moest 4 keer per dag uitgelaten worden) en toen er kort na jouw verzoek hard op mijn auto werd gebotst kon ik er niet meer om heen (zie mijn blogje ‘het is maar blik’). Dus ja, oké doen we, lijkt me superleuk!

 

3 thoughts on “AN NE just 40

Leave a Reply

