Kauwgumpje

bubble gum Audrey

Na ieder kopje koffie (houdt ze van) eet ik een kauwgumpje en inmiddels kan ik hele gesprekken voeren met mijn gum tot een uur plakkend aan mijn verhemelte zonder dat iemand het merkt. Zodra echter in mijn wang gefloept dan ben ik weg en is ‘ie zichtbaar en dus not done in een sollicitatiegesprek…slik…mijn moeder had het mij nog zo verboden…er groeit een kauwgomballenboom in mijn buik, geen Activia tegenop gewassen. Yep…ellende…

Gemiddeld 5 keer per dag poets ik mijn tanden, kan mij niet anders herinneren, ik vind het zo lekker, ook nu ik niet meer rook poets ik nog steeds veel en vaak. Elektrisch maar da’s logisch. Na het poetsen spoelen met mondwater (let it burn) en dan kauwgummetje erin. Stimorol. Altijd. Die suikervrije. Dus ook wanneer ik ná het douchen vóór het slapen gaan bij vriendlief het bed in plof. Kauwgummetje enter en je bent er.

De eerste keer…Pfooh! Hij moest lachen, heerlijk zoenend zat ‘ie gewoon in de weg. Neen niet mijn liefste, maar het kauwgumpje in mijn wang. Indien ik het uit mijn mond moest grijpen, een plekje voor moest zoeken of een papiertje om het in te stoppen (wie heeft een papiertje bij de hand in een met kaarslicht verlichte slaapkamer in een soort romantische houdgreep: kleding en handtas-loos? Dank u) en dus… pfooh!

Ik spuug het gummetje gewoon van mij af, ergens de slaapkamer in, toink, land op het laminaat, morgen weer een dag. Grijns 2 millimeter tegenover mij, opwinding en lief zoent achterlijk lekker verder.

Sindsdien is het ons ding.

Pfooh! Toink! Klein (potverrrrrdikke sexy) lachje en weer verder met zoenen leuk he? Ik dacht ik deel het even, bovenstaand kost niets en maakt gelukkig. The day after brengt ook altijd een glimlach, iemand (lees zelf) moet het gummetje de volgende dag van het laminaat rapen en wegmikken namelijk en dan denk ik altijd aan hoe fijn het leven is en was gisteravond.

You’re welcome en slaap lekker!

Leave a Reply

