Sexy

pumps

Michael Jackson heeft een nieuwe single. Daar kom ik dan net zelf achter want er is niemand die mij even op de hoogte brengt. Ik heb hem net 16 keer achter elkaar gedraaid. Ik houd van Michael Jackson ook al is hij zo dood als een pier. Dat second best Justin Timberlake mee zingt met mijn held is the cherry on the cake. Als ik dood ben draait, het voor mij mooiste lied op aarde: Human Nature (tsadatatatatatata lekker man) en I’ll be there uit jeugdsentiment. Wanneer iemand van de DELA de Mariah Carey versie aanzet, sta ik op uit mijn lijkwade. Laat het gezegd zijn!

Wat jammer dat Justin T. sinds kort ook spierwit gebleekte tanden heeft. Hij was één van mijn laatste puur natuur helden. Gelukkig landen zijn kaken bij het uitspreken van de “S” nog wel scheef op elkaar. Uiterst sexy, ik zie dat. Mijn tanden doen het ook, wanneer ik zesduizendzeshonderdzessenzestig zeg, maar bij mezelf vind ik het dan weer niet sexy. Of eigenlijk ook wel.

Uiteraard is ieders definitie, visie en beleving van sexy weer anders. Mijn lover kan mij sexy vinden wanneer ik daar totaal mijn best niet voor doe. Of is dat dan juist weer sexy? Laatst kwam ik bezweet in een oud wit hemdje, spijkerbroek, groene legerkisten, make-uploos en met natte haren in knot aangefietst tot zijn voordeur. Na ding, dong riep hij (best hard): “sjesus wat zie jij er lekker uit!” Ik voelde dat de man serieus was en pakte mijn moment. Overdreven dorstig, met één hand in mijn zij en snuut in de zon, slurpte ik mijn waterfles leeg. Aanspannen die buikspieren en hem laten wachten voelde sexy. Ondertussen groette ik de buurman (hij is alles behalve sexy) en toen ik door lief naar binnen werd getrokken……inderdaad….was hij de sexy motherf*cker van ons twee!

Ook sexy, zoenen zonder te zoenen. Ken je dat? Bijna aanraken en lekker samen ergens zijn en dat dan delen. De wereld om je heen vergeten, dan ben je waar ik bedoel. Vriendinnen zullen het eens zijn, wanneer een partner niet kan zoenen, wordt alles lastig. Enorm sexy ook, wanneer iemand langs je kan lopen, één tel stopt, weer doorloopt en daarbij kippenvel bij je achterlaat. Denken: “wordt vervolgd”, maar dat wordt het niet…lekker!! Een veel te groot vest maakt iedereen sexy. De antieke opafiets van mijn vriend maakt hem onbetaalbaar sexy. En wanneer we een drankje doen in de stad, dan wil hij per se fietsen met mij achterop zijn fiets. In de etalageruiten zijn we dan samen……toch best sexy. Katja Schuurman is natuurlijk for ever en gewoon altijd sexy. Daar zie ik verder geen discussie, potvrrrrdikke lekker wijf! Geen mens is het ooit opgevallen dat zij flaporen heeft. Knap hè?

Een beetje gek vind ik ook sexy. Garderobekleuren die niet matchen bijvoorbeeld. Met daarin iemand die het zelf wél mooi vindt. Oh ja en schone handen en tanden natuurlijk. SCHOON is zó sexy! Enkelbandjes vind ik ook sexy. En grijs haar. Laatst zag ik een prachtig mooie, oude dame. Bruin gerimpeld van veel te veel zonlicht, in kleermakerszit, met lang wit/grijs losjes opgestoken haar. Ze was leeftijdsloos sexy. Of gewoon een prachtige hippie. Ik twijfel.

Rood gelakte nagels, altijd sexy. Een mens in zijn element, vertellend over haar of zijn passie. Jeans met daaronder pumps. Audrey Hepburn. Een make-uploze vrouw met gelukkige grijns vind ik sexy. Vriendlief zijn mond wanneer hij hout schuurt of meubels maakt. Of vriend totaal. Indien achter het fornuis, waar ik hem aanschouw met een wijntje in mijn hand, wachtend op een vast weer heerlijke en gezonde maaltijd. Ik zit graag op tafel, vindt ‘ie sexy. En dansen is sexy! Vind je ook niet? Uitgezonderd de uitslover op een feestje die het pas durft na veel alcohol…ja die…

In Turkije heb ik ooit heerlijk gedanst met een meneer die ik nooit heb gezien. Ik heb alleen naar grond en zijkant gekeken. Het dansen en zweten ging vanzelf. Ik sloot mijn ogen regelmatig en we kwamen steeds dichterbij, zonder kennis te maken. Nergens fysiekcontact maar onze aura’s hadden de grootste lol. DAT WAS SEXY! Vroeger vond ik de blokjesbuik van Janet Jackson waanzinnig sexy. Tegenwoordig Adèle, dit mede omdat ze gek is.

Vaak denk ik in “Michael Jackson-tekst”. Vanmorgen heb ik veel vers fruit, besjes, aardbeien en groene ellende gekocht, voor in mijn blender. Maar ook twee flessen wijn. Denk ik:  “Smooth Criminal”. Zie ik mijn lieve, gekke collega, in het magazijn beneden vol erotische producten, stellingen vol met vibrators, denk ik toch: “dirty Diana”. Dat zal niet veranderen totdat ik ook zo dood ben als een pier. Het wordt dus een lijkwade, ik laat mij niet kisten.

Vind ik niet sexy.

 

3 thoughts on “Sexy

Leave a Reply

