Je bent verloren Anne

Het is jij en mij en ondraaglijk lekker samen wij
laten we dansen, just you, me and Ed Sheeran
nooit meer stoppen en de liefde vieren

Ik ga niet meer slapen, dan kan ik langer kijken!
‘dag ziel, ik ken jou’ wat ben je fijnlijk en allemachtig mooi.

Doe even niks zou jij zeggen…adem in en kijk nog beter
kijken zonder reserve dit is het, zomaar gevonden
bijzonder zonder woorden binnen seconden verbonden

Samen op ons eiland fuckerdefuck en jij begon!

You had me at ‘je hebt twee minuten’….
‘ik sta al op het station’…..

 sucker

Leave a Reply

