I WANT YOU!

I want you

(TANTE AN NE VOOR RUMAG)

Felle lichten verblinden mijn zicht. BAM! BAM! BAM! BAM! Vier stoelen met de tekst  I WANT YOU in een groene kotskleur draaien bijna tegelijkertijd om hun as. Een grote licht- en geluidsstudio vol gepakt met fans, familie, vrienden en ik op de tribune. Daar sta je dan, op de stip met een lampje gericht op je kromme poten. Ik ben verblind en verstompt als een ree voor een fel schijnende koplamp en blijf stijf zitten waar ik zit. Mijn beste vriendin naast me knijpt nog even in mijn knie. “Daar gaat ‘ie”…spreekt ze mij bemoedigend toe.

De presentator brult nog even in zijn microfoon: “Lets get ready tooooo rrrrumble!” Ja, ik weet het, dat is normaal bij de battles of hoe noemt die kuif het nu? Clashes? Maar jij verdient deze aankondiging op dit grote podium. Op je stipje.

“Trijntje wat vind jij er van?” Trijn kijkt naar links, of kijkt ze naar jou, of…zou ze mij zien zitten? Ik wil mezelf op mijn stoel iets naar beneden laten glijden, maar mijn zweet houdt me tegen. “Luister nou, pannenkoek, ik weet niet waar jij het gore lef vandaan haalt om je meisje te dumpen zonder enige uitleg en met een lullig telefoontje…Maar ik vind het helemaal geweldig en ik wil je in mijn team!” Een loser met applausbordje doet een dansje maar niemand applaudisseert.

“How how how” gromt Marco, “dat kun jij nu zo mooi zeggen Trijn, maar wanneer het aankomt op vernederen, liegen, bedriegen en loze beloften ben ik toch echt je man hoor. Ik heb samen met Ewbank een pallet aan ellende en kwetsende beledigingen liggen. Die mag jij gebruiken, dan is je ex het canvas. Schilderen we het er nog effe fijn in samen. Je mag die dikke verfkwast natuurlijk ook gewoon in je asshole stoppen jongen. Maar als je voor mij kiest, dan doe ik het bij je zonder handschoenen. En met Kusjes”.

“Wachtuh, wachtuh, wacht frient! Je bent mijn frient, mijn gabber. Ik heb misschien iets minder stomme bitchstreken dan Trijntjuh maar ik kijk je tenminste recht aan frient, gabber. Luister! Team Ali biedt jou de vieste streken, de lekkerste vreemdgaantips en je hebt altijd een Ali…Bi…Je weet toch? Frient, gabber, gozer, ik wil je in mijn team jonguh. Echt waar jonguh.”

“Voordat we naar Ilse gaan beste kandidaat, wat vind je van alle commentaar tot dusver?””Nou, ik haat mijn ex, zij heeft niets verkeerd gedaan, is hondstrouw en een lekker wijf bovendien. Maar haar hart eruit trekken en daar dan een dansje op doen…? Tja…zucht…met welke coach kan ik dat zo vernederend en pijnlijk mogelijk doen? Het wordt nog best lastig…”

“Wie van de coaches kan jou, met het team, tot een nog grotere motherfucker maken? We gaan als laatste naar Ilse. JA! Nou! Soooooow, jij bent echt goed, weet je dat? Ik vind je nog niet verrot genoeg van binnen, maar daar kunnen we nog aan werken natuurlijk. Maar ik heb nog wel even een vraag. Waarom heb je jouw ex vroegtijdig gedumpt eigenlijk? Het leek toch koek en ei met jullie, zoals chips en cooolaaaa? “

“Oh…je hebt een kleine piemel? Dan wil ik je niet in mijn team.”

Leave a Reply

