Van Tante AN NE voor JOU

rumag voor jou

Hi mooiste, hoe gaat het met je? In mijn eerste blog schreef ik al hoe leuk, mooi, lief en eigenwijs je bent. Zoet als een Ben en Jerry’s. Om op te eten, ongeacht datum, plaats of weersvoorspelling. En tegelijkertijd laat jij je niet definiëren. Zo vertelde ik je eerder: “Stel gerust jezelf samen”. En dat maakt je alleen maar nóg leuker! Ik ga steeds meer en meer van je houden Rumagirl.

Ik moet zo vreselijk om je lachen. Hoe jij de teksten met puntjes met je vriendinnen deelt en op jouw beurt, net als ik, hard kan lachen om de haters die het gewoon niet begrijpen. Niet begrijpen dat je heel veel plezier kunt hebben zonder te pesten, zonder te discrimineren. Door lekker heel hard te schoppen maar niet te kwetsen want dat doen Rumagirls (en boys) niet. Je mooie, harde buitenkant beschermt de engel in jou. Jouw knal rode lipstick zegt kus mij en nooit meer iemand anders! Je haat je ex maar hebt net als velen ( en ik) waanzinnig van hem gehouden en echte liefde gevoeld.

Je neemt drankjes aan omdat je looks haar werk doen, maar die players komen nog niet misschien in aanmerking je hand te kussen. Fuck off! Damn wat ben ik trots op je! Ik zie mijn oude vingers liefdevol bloggen over jou. Jij leeft zoals ik vroeger was en bent exact wie ik wilde zijn. Ik was Laila Ginger herself, ik zweer het je! Oké, half the looks but the same spirit! Het enige wat wij nu nog gemeen hebben, Laila en ik, is een heerlijke babyface- lover om van te smullen. Good for you (and me) Laila!

Lieve Rumagirl, mocht je een keer een slechte dag hebben (oh my god laat dit niet geïnterpreteerd worden alsof ik één of andere lifecoach ben. Ik ben namelijk gruwelijk allergisch voor iedereen die zichzelf coach noemt. Een persoon die iedereen, behalve zichzelf, naar therapie stuurt en slechts één waarheid kent. JEUK! Geen sorry!) zet dan een koppie thee en kijk naar een filmpje van Laila Ginger in haar auto met haar beste vriendin die al net zo gek is! Ik lach de ballen uit mijn skinny. Echt doen, iedere vorm van ellende verdwijnt. Ik word er altijd vrolijk van en jij ook. Beloofd!

Wanneer mensen mij vragen: “wat betekent nou Rumag of wat is nou een Rumagirl?” Dan antwoord ik tot en met vandaag: “Geen idee, werkelijk”. En daarbij denk ik: “zoek het uit, hier maakt het niet uit hoe je heet of wie je bent, waar je vandaan komt en of je wel of geen maat X- fucking-S hebt. Je bent een Rumagirl als je van jezelf houdt (de meeste dagen van het jaar) en als je diep, diep wilt gaan in liefde of verdriet. Dwars door je angst heen of verzuipen in de liefde en héél veel lacht met je vriendinnen die net zoals jij, alles uit het leven willen halen! Je werkt keihard voor je eigen centen, om vervolgens een hele dag en nacht in bed te blijven met je lover en hem (of haar) durft te vertellen waar jouw orgasme vandaan komt”.

Een Rumagirl schaamt zich nooit voor zichzelf. NOOIT! Wij lachen om onze blunders, onze dikke billen of kleine tieten. Of andersom. Wij zijn sexy op iedere foto (fijn hè, die instagramfilters van tegenwoordig?) en we zoenen veel en vaak. We hebben een diploma, doen er niets mee of hebben geen diploma en lullen alsnog een voltallige directie onder tafel. Bring it on, niemand vertelt jou wat je moet doen Rumagirl! Ik hoop dat je blijft. Ik hoop dat we een hele grote Rumagfamilie worden en de wereld een beetje mooier kunnen (blijven) maken.

Ik, Tante AN NE, had ooit een kleine man aan mijn hand. Hij vroeg: “Mag ik jou mama noemen?” en dat is niet gelukt. Jij, mooie Rumagirl, hebt nog vele kansen jouw kids in de toekomst de weg te wijzen. Voorbeeldig als je bent, dat gelooft geen mens als ze de woorden tussen al die puntjes lezen. Maar wij weten beter girls. We will rock this world. Dank voor de inspiratie lieve gekke mooie Ginger! Doe de groeten aan je vriendje met zijn achterlijk mooie glimlach welke ik volkomen begrijp! The lucky bad ass! Ik ga snel mijn volgende blogje versturen. Het gaat over drugs. Omdat het niet mag maar wel kan. Just like RUMAG.

Ginger

Leave a Reply

