ORGASME HOE DAN?! Voor Rumag van tante AN NE

orgasme

Hello guys! Ja ja…ik weet het, je kunt niet wachten. Maar voordat je met onderstaande klaarkom tips direct je meisje bespringt als ze vanavond thuiskomt, wacht even en luister. Mits je natuurlijk zelf al weet hoe jij haar een fijnlijk hoogtepunt bezorgt. Keer op keer, bent u daar zeker van meneer? Kun jij je meisje verleiden, laten ontspannen, teasen, pleasen, verrassen, haar lichaam lezen, likken en laten verzuipen in lekkers? Dan kan het niet anders of je hebt onderstaande van haar geleerd.
FAKE Vrouwen liegen natuurlijk net zo vaak als mannen, wij kunnen het alleen (nog) beter. Wanneer je meisje vanaf jullie eerste keer en tijdens iedere vrijpartij hopsa een orgasme krijgt alsof je een broodje in het rooster stopt en na één minuut dertig ‘plieng!’ deze weer uit het rooster springt. Of wanneer haar wensen in het begin van jullie relatie nooit besproken, aangewezen of gefluisterd zijn…dan is de kans groot dat ze faked. Sorry guys, je kunt het lekker zo laten, zij neemt er immers (ook) genoegen mee. Maar ik denk dat je haar en jezelf pas echt gelukkig maakt met the real deal!
Denk maar aan de neplevens op facebook en instagram, allen vol beeldige hoogtepunten! Een foto is immers zo gemaakt en de tekst kun je ter plekke verzinnen. Maar voor een écht hoogtepunt is meer nodig dan een druk op het knopje. En na een orgasme van jou of jullie zijn er geen woorden meer nodig. Hooguit een zuchtje.
Woordje voor een kusje Misschien dat jouw chick je een tik op je kop geeft wanneer je vanavond dit zoete woordje braakt. Dan wordt het slaan en stoeien, ook lekker. Maar mijn vriendinnen en ik houden van lieve woordjes in onze oortjes. Enige tijd geleden werd er zachtjes met me geflirt (of gedold ik ken de verschillen tussen die twee niet and don’t give a shit). De heer in kwestie vroeg of ‘ie even met me mocht flirten. Natuurlijk mag dat! Grappig en praktisch ook, zo’n aankondiging. Grappig vinden wij sexy. Wist je niet? Onthouden. Kunnen we zo van klaarkomen.
Ik telde af voor de jongeman in kwestie. Drie, twee, één flirt. Na enig lief en lekker gezwets las ik ‘popje’… stilte…Om me kapot te schamen! Dit lousy woordje landde rechtsreeks onderin mijn buik en lager en was het begin van een orgasme. Een orgasme dat ik ‘s avonds overigens alleen had. Met hem in gedachten. Wij slikken jullie (sperma en) mooie praatjes al jaren heren, maar worden pas echt horny van woordjes!
Kom je? Soms zou ik willen dat ik Oprah was en daar waar zij vroeger auto’s, make-overs en trendy handtassen uitdeelde, ik op mijn beurt een zaal vol mannen kon behagen door lekkers uit te delen ‘you get an orgasm, you get an orgasm and YOU get an orgasm!’ Maar dan wel een orgasme om thuis aan je vrouw of je minnares te geven. Die laatste moet altijd al op haar beurt wachten. Wij kennen onze vagina en weten hoe haar binnen- en buitenkant werkt. Maar voordat jij je snuffert of piemel erin steekt, willen we dat je ons hebt gezien, gehoord en ons hoofd hebt leeg gemaakt. Dit mag met woordjes en met kusjes en als je luistert mag je alles van ons zien. Nodig jij je meisje vanavond uit of moet ik het voor je doen?
Geheimpje De meneer of mevrouw die ooit ons eerste orgasme verzorgde staat nog steeds in onze gsm, dagboek of op ons netflix uhm…netvlies en wordt door ons nog regelmatig gegoogled. Ik kan niks beloven guys. Maar velen van ons ladies dompelen ons in diepe liefde of dankbaarheid wanneer je ons kunt laten klaarkomen. Laten we eerlijk zijn, beiden zijn lekker en werken in je voordeel. We willen bij je zijn en blijven en geven jou everything in return. Kijk je meisje tijdens seks regelmatig diep in haar ogen, luister naar haar ademhaling, pak haar hoofd in je handen en geef haar tijd. Stel haar gerust, nodig haar uit, praat met haar en jullie seks wordt beter en beter. Na enige tijd kennen jullie elkaars lichaam zo goed, kun je eindelijk de woordjes en de kusjes skippen, remmingen verdwijnen en (wel beloofd) je meisje zal je verrassen en verbazen! Tot het zover is, mogen jullie ons gerust onderschatten.

Hoe Dan? Misschien had je verwacht dat ik een tekening voor je zou maken van clitoris, G-spot en de hele speeltuin inclusief routebeschrijving. Van een goddelijk vrouwenlichaam warm en zacht, dat heerlijk ruikt. Dat ik je dan zou wijzen waarnaar toe te strelen of over te buigen en naar te kijken. Hoe precies te likken of in zachte warme billen te knijpen, zonder je ogen er vanaf te houden, te kunnen zien waar ik dan bedacht had jouw lippen af te drukken of een traan van genot weg te vegen? Uhm nou nee. Zet je laptop uit en hersens aan en vraag het haar zelf. Popje.

Leave a Reply

