AN NE Late Night (Voor Just 40)

late night

In mijn veel te strakke jeans, waarvan ik de knoop vanavond bij de voordeur al open heb gepuft, op blote voeten en met drie kussens onder mijn kont, zit ik aan mijn eettafel. Hallo, muziek in mijn oren, ik houd van jou. Zojuist leunden mijn vuisten op elkaar bovenop mijn hoofd, dat van links naar rechts zwiepte. Geheimpje, met de handen op je hoofd doorsta je jaren langer dan gedacht de potloodtest. Gratis tip van Anne, kijk maar morgen. Maar niet aan mij denken a.u.b. wanneer je naar je borsten kijkt! Of wel.

Ik stond net op om te dansen, zachtjes, want buuf beneden slaapt allang en hetzelfde geldt voor mijn Spanjaard hier in zijn mand. Als ik zou besluiten niet te gaan slapen vannacht, dan kan ik nog zeker 24 uur doen waar ik zin in heb. Wanneer heb jij voor het laatst gedaan waar je zelf zin in had?


Als ik nog 24 uur zou leven, dan zou ik… eindelijk die gekleurde Adidasjes kopen en aan iedere voet een andere kleur dragen. Ik zou Umberto bellen en vragen om een glas water met hem te drinken met zo’n kaasstengel die toch niemand eet. Ik zou hem vertellen dat ik hem geweldig vind, reeds vanaf zijn eerste uitzending. Dat (ook) ik lange tijd ‘Luukie King’ verstond in plaats van ‘Luuk Iekink (dames en heren)’. Ik zou hem vragen niets te veranderen aan zijn belabberde Engels want hij komt er altijd zo charmant (of sexy) mee weg. Én ik zou hem vragen mijn mooie woordjesheld Sam Smith de groetjes door te geven.

Ik wist dat hij een geweldige Late-Night-host zou zijn. Niet zo’n Amerikaanse nepperd die (nep)lacht om alles. Ik krijg zo’n jeuk van die fake clown op Ned. 3. Ik kan er niet naar kijken! I don’t care dat alle beroemdheden op zijn bank plaatsnemen en (niet zelf geschreven) grapjes met hem uitwisselen. Omdat hij miljoenen verdient, is ‘ie verveeld en uitgepraat, is mijn bescheiden idee.

Umberto lacht (of huilt!) nog gewoon wanneer dat echt gebeurt en dat vind ik prachtig! Lekker heerlijk ook wanneer zijn stem omhoog piept en zijn swag het onbewust overneemt, wanneer hij een artiest vraagt ‘een kleeeiiin stukje’ te doen van een nummer dat hij zo mooi vindt. Soms luister ik trouwens voor geen meter naar Umberto. Dan staat mijn nul inch tv namelijk aan zonder geluid. Ik hoef niet op tv met je hoor, als je dit leest. Maar gewoon effe in je aura zitten, daar in de kantine van studio 24, in mijn laatste 24. Ik vind het zo mooi als mensen hun authenticiteit behouden.

Ik zou in mijn laatste 24 uur natuurlijk alleen maar naar mijn lief willen kijken en dan vooral hoe hij naar mij kijkt. Omdat ik in 1,5 jaar één hele foto van ons tweeën heb. En we niet van plan zijn nieuwe te maken, kijken we graag samen in de spiegel. Bijvoorbeeld als ‘ie achter me staat en zonder te vragen mijn mooie blootje alvast een kleeeeiiin stukje bemint en naar mijn borsten kijkt die hij zo mooi vindt. Die man betovert en verovert mij zonder moeite opnieuw die laatste 24 uur, daar durf ik blind een dozijn wijn op in te zetten. En kuch, ook best nog een blog over te schrijven.


Vanavond vond ik mijn borsten op een nieuwe manier mooi en vanmiddag tekende ik met een vriendin voor nog eens 41 jaar vriendschap. Haar cadeau voor mijn verjaardag! Waardevol in enkele uren, vind je ook niet? Mocht je de potloodtest doen vandaag, denk dan even aan mijn lieve Just 40 vriendin. Ik doe zelf namelijk niet anders dan dat. Heel veel beterschap lieve schat. Powervrouw. Mooie lieve gekke Marlène. Goedenaafunt.

AN NE

Leave a Reply

