Help mijn man is Kusser (Voor Just 40)

Help mijn man is kusser

Ding dong. OEF, wat een leukerd van dichtbij! Is het hem echt?! “Hoi Anne”, ademt John Williams op zacht medelijdende toon in mijn gezicht. “John, aangenaam”. “Jij hebt ons een brief geschreven, mogen we anders even binnen komen?” Ik weet niets van een brief. Maar hij ruikt naar Jelly Beans (ik moet me bedwingen hem een likje te geven) dus ik gil: “Tuurlijk kom gerust binnen”.

De cameraman stuur ik vooruit mijn immer waanzinnig opgeruimde habitat binnen. Lekker geurende Williams laat ik fijnlijk voor gaan in de gang. Zijn harde Surinaamse billen raken mijn pols en ik geef er, niet per ongeluk, een tikje op. Ik corrigeer mijn onschuldige hond ‘foei’ en lach schaapachtig terwijl ik de, net pas opgemerkte, tandpasta van mijn kin poets. Thanks spiegelbeeld, ik haat je ’s morgens. Waarom komt Johnny Boy niet na achten met wijn en kaarslicht ellende filmen?

“Anne, wat is er mis met je man, je huis en je leven?”. “Met alle drie niets. Mijn lover is onbetaalbaar lekker en leuk, ik heb hem niet voor niets bewaard tot na mijn 40ste. Mijn mini huis is een heerlijke plek. Mijn leven is al over de helft en ik ben gelukkig heren!” Ik heb het programma nog nooit gezien, maar met dit verhaal trek ik vast geen hoge kijkcijfers. De heren hebben ook al snel opgemerkt dat er niets mis is met de muren van mijn paleis in de getto. Ook heb ik gewoon een keuken waar ik blij mee ben. Zonder fornuis, want ik kook nooit.

STOP maar met filmen! “Anne, moeten we nog verder gaan of ga je ons vertellen wat er hier echt aan de hand is?”. “Ik ben bang dat er sprake is van een misverstand”, kraam ik uit, “sorry”. “Ik heb me volgens mij enorm vergist… ken je dat, wanneer je bommelding verkeerd leest?”. Heer Williams doet zijn frons en halve glimlach van tv…”Het spijt me echt”, zeg ik nogmaals. “We zijn al teveel tijd en geld kwijt”,’ zegt de cameraman. Maar John (naar mij idee een journalist in hart en nieren, dat heeft alleen nog niemand ontdekt) ssst hem en geeft me zendtijd.

‘Ik dacht dat er stond KUSSER…Ja, nou, en dat kan mijn man dus heel erg goed en dan denk ik soms echt HELP!’ Hij moet lachen. De cameraman moet lachen. We lachen samen en we delen onze zoen- en liefdesgeheimen. Hij spreekt vol trots over zijn prachtige vrouw en kinderen en hoe hij haar forever zal blijven zien en zoenen. Mooier wordt hij niet hoor ladies, pratend over de liefde! “Meid, RTL kan er geen f*ck mee maar echt bedankt voor het lachen en de oploskoffie!”

Let op! In de eerst volgende uitzending, wanneer er weer zo’n man is die niet doet wat zijn vrouw zegt. Wanneer zij vervolgens gaat stampvoeten en janken om haar zin en nieuwe keuken te krijgen (dankzij John en Gamma en Keukenkampioen). Dan brengt hij mijn kusser indirect ter sprake.

Goed opletten, op het moment dat hij begint over ‘quality time’ en ‘samen zijn en zoenen’ dan zie je een bibbertje van de cameraman. Hij heeft het me opgestuurd en ze hebben het er in laten zitten!

Help nu ken ik John Williams’ hobby! Woehoe, soso lobie!

AN NE

Leave a Reply

